Valentino își deschide un super-magazin de lux în București

Valentino va inaugura luna viitoare primul sãu flagship store (magazin de dimensiuni mari, de importanțã majorã pentru lanțul de retail) din România, au confirmat pentru Businesstexin, oficialii The Grand, companie care coordoneazeã operațiunile galeriei comerciale și a hotelul JW Marriott. Potrivit acestora magazinul va fi unul dintre cele mai mari din galerie și este investiția unui antreprenor român. Unitatea va avea 250 de metri pãtrați. Spre comparație, Louis Vuitton are în galeria Marriott o unitate de 165 de metri pãtrați.
Valentino Fashion Group S.p.A, care creeazã și produce haine și accesorii pentru femei și bãrbați, în colecții casual, couture și ready-to-wear, opereazã în peste 85 de țãri și deține peste 700 de magazine monobrand. În 2007, în acționariatul companiei a intrat unul din cele mai importante fonduri de private equity din Europa, Permira Advisers, care a oferit atunci 5,3 miliarde de dolari pentru acțiunile Valentino. „De la ieșirea lui Valentino din propria companie, și intrare în fondul de investiții Permira, casa Valentino a fost într-o continuã derivã. Cei doi designeri aleși de anul trecut, au reușit cât de cât sã readucã brand-ul în paginile revistelor de modã prestigioase, dar brand-ul este vãzut ca o nișã. Anul trecut au acceptat un proiect mass market cu GAP – care a fost un eșec. Iar de curând au prelua in-house productia liniei 2 Valentino Red, pentru care vor sã deschidã rețea de mono-brand-uri – total nefezabil”, a comentat, Oliver Petcu.
Valentino nu este singurul nume mare din industria de lux internaționalã care își anunțã prezența în galeria comercialã The Grand Avenue. MONEY.ro a scris recent cã Escada va reveni pe piața autohtonã, cu o unitate de 85 de metri pãtrați, în urma unei investiții de minimum 200.000 de euro. Investitoarea este creatoarea de modã Romanița Iovan. „Atât Valentino cât și Escada sunt brand-uri din categoria Versace și Gianfranco Ferre, considerate ca fiind ‘’apuse’’. Escada a pierdut de ani de zile direcția creativã, de fapt nu criza a fost de vinã cu situația lor dezastruoasã. Fiica lui Mittal (Arcelor Mittal) a cumpãrat anul trecut Escada fiind în faliment deja, dar doar ca sã aibã o ‘’jucarie’’. Într-adevãr au închis multe magazine și au început sã renoveze multe, dar nu asta este problema principalã ci lipsa de atractivitate a brand-ului, ca dovadã cifrele dezastruoase pe toate piețele\”, mai spune Petcu

Articole HOT

Business Texin
f
fashion

Before Start My Day, Ten Minute For Makeup – VIDEO

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...

fashion

Boho Peace Hippie Girl Enjoying Summer with Flower Styling

black

Black Winter Fashion On Charles Bridge

city

Walking On San Francisco Street Alone

girl

Woman Enjoying Grossglockner High Alpine Road in Austria

Știri

Business Texin
d
dress

Woman Wearing Red Dress-Holding Turned On String lights

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...

2
fashion

Before Start My Day, Ten Minute For Makeup – VIDEO

3
fashion

Boho Peace Hippie Girl Enjoying Summer with Flower Styling

4
black

Black Winter Fashion On Charles Bridge