Tinimtex , editia 44, rezultate?

Manifestarea organizata de Camera de Comert, Industrie, Navigatie si Agricultura Constanta si Federatia Patronala a Textilelor Confectiilor si Pielariei, in parteneriat cu Consiliul Judetean Constanta,si promovat de Businesstexin a cuprins o tematica diversificata: confectii textile adulti, confectii din piele si din blana, tricotaje, confectii copii, tesaturi, lenjerie de pat, incaltaminte, marochinarie si accesorii.
TINIMTEX a fost structurat pe sase saloane specializate pe grupe de produse si a reunit 335 de firme producatoare si importatoare din toata tara (73% producatori si 27% importatori), din care 36 din Constanta. In afara de Pavilionul Expozitional, unde s-au expus si vandut confectii textile adulti, confectii piele si blana, tricotaje, lenjerie si articole copii, au mai fost expuse produse si in incintele hotelurilor Perla, Parc, Select (pentru confectii textile adulti), Sirena si Doina (pentru marochinarie si incaltaminte). Pentru a rezista pe piata si a goli stocurile, expozantii au venit, in prima zi a Targului, cu preturi mai mici, fiecare aplicand diferite procente de reducere.
„Facem reduceri de pana la 50%, pentru ca dorim sa vindem tot si sa nu plecam de aici cu marfa. Trebuie sa lasam din pret pentru a rezista pe piata, chiar daca tarifele la utilitati au crescut in ultima perioada“, ne-a declarat un comerciant din Satu Mare. Cei care au dorit sa isi reinnoiasca garderoba au putut achizitiona de la Targ compleuri moderne dama, la preturi cuprinse intre 122 si 170 lei, costume barbatesti intre 150 si 250 lei, pantaloni si fuste din stofa, la 60-100 lei, pantofi din piele pe alese, la pretul de 40-120 lei, tricouri la 40 lei, genti sport de diferite feluri, din piele, la 100 lei.
In privinta lichidarilor de stocuri , targurile sunt utile, mai ales ca e mult mai ieftin un targ , decat sa-ti deschizi un magazin in regiunea respectiva , unde cheltielile sunt mari.
In privinta contractarilor lucrurile stau diferit, comerciantii nu mai iau cu asalt targul Tinimtex, deoarece nu mai vin in numar asa mare ca in anii trecuti, ei au alte metotode de a aproviziona magazinele cu marfa noua!
Ce e importat de inteles , trebuie ca producatorii sa tina cont de tendintele din piata ( ale consumatorilor),putini producatori tin cont de noile tendinte in moda , nu au colaborari cu designeri consacrati care sa ii sfatuiasca ce trebuie sa produca, cat sa produca , pentru cine sa produca?, Firmele nu au o identitate bine conturata , nu au un brand in care sa investeasca. si care in viitor sa aduca venituri!
In privinta colaborarilor luate de la targul Tinimtex am retinut urmatoarele:
\”Am venit la targ cu noua colectie , dar din pacate targul nu ne-a adus colaborari noi , si cei care au contractat la targ au facut comenzi mai mici decat in anii trecuti.In ceea ce ne priveste cifra de afaceri de anul acesta are de suferit de pe urma crizei economice si a faptului ca nu au mai fost crescute salariile in domeniul invatamantului,in primele 4 luni avem afaceri cu 25-30 mai mici decat pentru acceasi perioada a anului 2008\” ne-a declarat D-l Aurel Vicol manager general VIADA.
Pe de alta parte D-na Constanta Popa , Manager Comercial-Confectii Barlad, a precizat \” Ma asteptam la alte rezultate de pe urma targului\” avand confectii camasi,nu a reusit contacte notabile pentru acest targ, desi oferta firmei a fost consistenta , avand stocuri mari a unor branduri renumite: Lorenzo Brunelli si Facon Blue, pe care intentioneaza sa le livreze pe piata interna.
Compania Mateo din Vaslui a venit la targ pentru a lichida clar stocurile. Productia a intrerupt-o de la sfarsitul lui 2008.
Compania Andravisage din Barlad a fost un mare castigator al targului deoarece: Am venit pregatit cu produse pentru sezonul de vara si am vandut atat comerciantilor cat si publicului larg, stiam ca targul nu aduce un numar mare de comercianti asa incat oferta a fost destinata doamnelor care au dorit mai mult tinute casual. Am venit pregatit si cu tinute office, dar care nu au avut mare cautare la vizitatori. Iar despre camasi barbati , produsele pe care societatea noastra le produce pentru mari branduri internationale , oferta noastra a fost de 10% in cadrul standului , deoarece in Romania nu au cautare la targuri, domnii find putini cei care vin la cumparaturi la targ\” ne-a declatrat D-l Dan Cristea Manager General al AndraVISAGE.
Ca si om implicat in fenomen, am observat ca Criza ne-a afectat pe toti atat producatori , comercianti cat si mass media. In cadrul targului am intalnit foarte multi manageri ale companiilor producatoare, astfel incat am citit ingrijorarea pentru ce se intampla si am inteles ca nnimeni nu se da batut! Se reduce din personal , cheltuieli , dar importat ca se doreste continuarea activitatii si dezvoltarea Brandurilor din Industria Usoara!
Lucian Diaconu
Editor Business Texin

Articole HOT

Business Texin
f
fashion

Before Start My Day, Ten Minute For Makeup – VIDEO

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...

fashion

Boho Peace Hippie Girl Enjoying Summer with Flower Styling

black

Black Winter Fashion On Charles Bridge

city

Walking On San Francisco Street Alone

girl

Woman Enjoying Grossglockner High Alpine Road in Austria

Știri

Business Texin
d
dress

Woman Wearing Red Dress-Holding Turned On String lights

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...

2
fashion

Before Start My Day, Ten Minute For Makeup – VIDEO

3
fashion

Boho Peace Hippie Girl Enjoying Summer with Flower Styling

4
black

Black Winter Fashion On Charles Bridge