Romania Fashion Trends & Brands, cu bune si cu rele!

Replica la scarã mai micã a celebrului târg de pret-a-porte de la Paris, Romanian Fashion Trends and Brands, a debutat in perioada 24-27 iunie, la sala Palatului.
În cadrul evenimentului din seara de 24 iunie au fost prezente opt branduri care ºi-au prezentat colecþiile toamnã-iarnã 2010-2011, printre care Ugo de Fleur, Galyna, Fofy by Euphoria, Elka by Gina Zamfir, Ego Men’s, Magic Women by Verona Mode, Corvaris ºi Cãtãlin Botezatu.
Proartimar din Bistrita, a asigurat cadoul destinat reprezentantilor presei,iar accesoriile prezentarilor de moda a fost asigurat de Aliss Shoes, si costumatia prezentatorului evenimentului asigurata de compania Expresiv.
Trebuie precizat ca in cadrul showului de moda, s-au acordat 4 premii ale vizitatorilor primei zile de targ.Astfel premiile oferite de firma Andrina din Husi, produse vestimentare ale brandurilor pe care le produce, Irina She si Cech-off , tricouri din colectia eco Galyna, si noul parfurm Catalin Botezatu au fost decernate publicului vizitator.
Galyna Young este colecþia de mass market, accesibilã oricãrui iubitor de haine frumoase, o colecþie veselã ºi fluidã adresatã celor cu spirit tânãr, este realizatã din materiale uºoare, accesorizatã manual. Hainele se pot purta atât ziua cât ºi seara în funcþie de accesorizare, având influenþe ruseºti.
Ego Men`s Fashion Concept, o combinaþie reuºitã de nuanþe. Practic, Ego a pus laolalta stilul bãrbatului modern, dispus sã îºi revoluþioneze garderoba, cu stilul bãrbatului clasic, mulþumit sã mizeze doar pe liniile deja consacrate care îi dau siguranþa de sine ºi o distincþie garantatã.
Cãtãlin Botezatu s-a centrat din totdeauna pe douã sfere: Haute Couture ºi lenjerie intimã destinatã bãrbaþilor, pe care le-a pus în valoarea la baza unui show. Este autorul a 22 de show-uri de lenjerie intimã pentru barbaþi ºi aproximativ 15 colecþii haute-couture.
Pentru Ugo de Fleur a fost prima prezentare de moda si emotiile au fost pe masura show-ului.
Iar colectia Fofy, a fost vanduta chiar din timpul prezentarii de moda.
„Este un început ºi în totdeauna se ºtie cã atunci când se întâmplã ceva bun în România eu sprijin ºi pun umãrul ºi la propriu ºi la figurat. Romania Fashion Trands and Brands cred cã va deveni un eveniment important în lumea fashion-ului din România iar faptul cã se face într-o perioadã de crizã înseamnã respect în primul rând pentru clienþii ºi consumatorii de modã în general. Publicul român este deschis la astfel de evenimente, care mã atrag direct pentru cã la aceste târguri, oamenii expun lucruri frumoase, extrem de accesibile, fiind într-un an de crizã. Acesta a debutat foarte bine.” a declarat designerul român Catalin Botezatu reprezentantilor presei.
Evenimentul incepuse foarte bine dupa prima zi, si organizatorii Businesstexin, asteptau un numar foarte mare de specialisti, in zilele urmatoare., ca urmare a unei campanii de marketing strategic in randul proprietarilor de magazine, dar poate criza tot mai accentuata, masurile nepopulare ale guvernului din chiar momentul desfasurarii expozitiei, poate lipsa de lichiditati a antrepenorilor din domaniu, si nu in ultimul rand lipsa de perspective, a facut ca zilele urmatoare numarul specialistilor sa fie relativ mic fata de asteptarile si eforturile organizatorilor care au avut confirmateprezentele inainte de eveniment peste 1000 de proprietari de magazine multibrand cu produse din Romania si UE.
sa speram ca proprietarii de magazine isi vor da seama ca au ratat oporutnitatea unor comenzi pt sezonul toamna-iarna la preturi foarte bune, si ca vor pute si producatorii romani sa intre pe un fagas normal, ca cel din occident, sa poata lua contracte din vreme pentru a sti care va fi nivelul productiei pt sezonul urmator.
Acest lucru si-a dorit Businesstexin, un obiectiv poate prea inalt pentru Romania, dar speram in el si in educarea pietei de textile-pielarie.
Astfel organizatorii multumesc tuturor expozantilor care au luat parte la acest eveniment, ii asigura de intreaga consideratie si Businesstexin are datoria morala de a aduce mult mai multi vizitatori specialisti la evenimentle urmatoare.
Pentru mai multe detalii despre Romania Fashion Trends & Brands puteti obtine vizitand pagina oficiala a expozitiei: www.rftb.ro.

Articole HOT

Business Texin
f
fashion

Before Start My Day, Ten Minute For Makeup – VIDEO

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...

fashion

Boho Peace Hippie Girl Enjoying Summer with Flower Styling

black

Black Winter Fashion On Charles Bridge

city

Walking On San Francisco Street Alone

girl

Woman Enjoying Grossglockner High Alpine Road in Austria

Știri

Business Texin
d
dress

Woman Wearing Red Dress-Holding Turned On String lights

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...

2
fashion

Before Start My Day, Ten Minute For Makeup – VIDEO

3
fashion

Boho Peace Hippie Girl Enjoying Summer with Flower Styling

4
black

Black Winter Fashion On Charles Bridge