Posetele de lux, o piata de 90 milioane de euro
Piata autohtona a posetelor de lux s-ar putea dubla anul acesta, pina la valoarea de 90 milioane euro, acest segment reprezentind 5-10% din vinzarile totale de produse de lux din Romania, au declarat reprezentantii magazinului online gentidelux.ro.
\”Piata produselor de lux din Romania este intr-o crestere exponentiala. Aceasta a explodat practic in ultimii doi ani, de la 150 de milioane de euro la 450 de milioane de euro in 2007, din care estimez ca o valoare de 5-10 % este acoperita de gentile de lux. In plus, anul acesta vinzarile produselor de lux se vor dubla fata de 2007, potrivit analistilor din piata\”, a declarat project manager al portalului gentidelux.ro, Iulia Stoicescu.
Aceasta a adaugat ca, desi hainele de firma sint preferatele oamenilor cu bani, in ultimul timp accesoriile (genti, bijuterii, ceasuri) au inceput sa fie tot mai cautate, ajungind la un procent de 55% din vinzarile de produse de lux. Acest lucru se datoreaza si faptului ca, spre deosebire de haine, accesoriile pot fi purtate mai multe sezoane si incep sa fie recunoscute ca elemente esentiale intr-o tinuta.
Pe segmentul posetelor de lux, o schimbare majora s-a produs in urma cu cinci ani, cind au inceput sa apara asa numitele \”signature items\”, adica produse ce poarta semnatura unor creatori celebri. \”Atunci gentile s-au transformat dintr-un accesoriu intr-o investitie si un obiect de colectie, creindu-se o adevarata aura in jurul acestor genti atit de scumpe. Aceste genti au parte de foarte multa publicitate, fiind usor de recunoscut pe strada si la evenimente, iar femeile care le poarta stiu ca le confera un statut deosebit\”, a mai adaugat Iulia Stoicescu.
Cea mai mare diferenta intre o geanta \”no name\” si o geanta \”de firma\”, este ca cea din urma transmite un mesaj despre persoana care o poarta si o plaseaza intr-o anumita categorie sociala. Astfel, desi brandul in sine conteaza, pretul unei genti este determinat si de alegerea materialului, motiv pentru care designerii renumiti de la toate casele de moda au creat linii de lux, cu aur si diamante.
\”Orice creatie din piele de piton, crocodil sau strut va costa inzecit. Majoritatea caselor de moda ofera acelasi model in diferite versiuni. Un exemplu concludent este geanta Muse de la Yves Saint Laurent, foarte populara pe piata de profil. Varianta in piele naturala, de culoare ciocolatie, costa numai 1.000 de euro, in schimb, varianta din piele alba de crocodil te va costa aproape 15.000 de euro\”, a explicat reprezentanta gentidelux.ro.
Consumatorii romani cu venituri peste medie (in general peste 100.000 euro anual) sint insa foarte receptivi la acest tip de produse si au permis dezvoltarea unei piete extrem de bine definite pe segmentul de lux. Din aceste motive, numarul de consumatori care aleg genti de lux cu pretul incepind de la 400 de dolari s-a dublat in ultimii doi ani.
Articole HOT
Business TexinBefore Start My Day, Ten Minute For Makeup – VIDEO
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...
Știri
Business TexinWoman Wearing Red Dress-Holding Turned On String lights
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...
Cele mai populare
Business Texin-
1
-
2
-
4t traffic
We Don’t care about Traffic, Fire Truck This is Most important for People’s Life
2 ani ago