Verifica email

  • Email:
  • Parola:
Rfil neamt


E nevoie de un targ organizat profesionist care sa reprezinte industria textile-pielarie?

Targurile sunt esentiale pentru succesul unei afaceri in textile-pielarie. Succesul vine atunci cand mesajul potrivit este transmis persoanelor potrivite, la momentul potrivit. Mai ramane sa vorbim doar despre ce inseamna “potrivit”…
In acest sens, sa participi la targuri de profil ar putea fi o solutie ideala . DAR la ce fel de targuri?
In ultima vreme, targurile au devenit, fara sa supar cred pe nimeni, niste bazaruri! Sunt cativa organizatori de targuri care isi ascund unii altora perioadele de organizare. La multe dintre aceste evenimente apar o serie de alte probleme. Spre exemplu, in cadrul targului Tinimtex, un targ ce a scazut in intensitate, intalnim faptul ca producatorii care doresc sa faca contractari stau maxim 2 zile, o zi inaintea targului si prima zi de targ efectiv, in aceasta perioada intalnindu-se cu 6-7 comercianti, clienti traditionali de altfel. Apoi locul acestora la stand este luat de alti comercianti care nu isi doresc decat sa scape de stocuri. In acelasi context, ar trebuie precizat ca orasul Constanta, de exemplu, este sufocat de targuri care sunt organizate la diferenta de doua saptamani, de organizatori diferiti. Se ajunge astfel la concluzia ca aceste targuri au devenit practic o forma aducatoare de venituri imediate pentru o parte din societatile din domeniu si nimic altceva.
Acum doi ani , am organizat la Bucuresti, Romania Fashion Trends & Brands. Targul a fost organizat in luna iunie, in acele zile in care a fost anuntata cresterea TVA-ului, subiectul intrand in atentia atat a expozantilor cat si a comerciantilor vizitatori. In cadrul acestei manifestari au expus doar producatorii si importatorii directi si/sau exclusivi. Cu toate eforturile noastre, au fost insa si cateva firme care au dorit sa vanda si la bucata, cu toate ca nu acesta a fost scopul targului. Pe perioada targului, au fost organizate prezentari de moda, cu colectii noi, pentru a atrage atentia presei si pentru a da o noua consistenta evenimentului.
In calitate de organizatori, din pacate, am trait si o dezamagire, au fost putini reprezentati ai retail-ului care si-au dorit sa viziteze evenimentul, desi invitatiile noastre, atat directe cat si prin toate canalele de comunicare au fost transmise din buna vreme (am avut campanii de e-mail-uri, posta, sms-uri directe pe telefoanele proprietarilor de magazine, pe care le-am adaugat campaniei de promovare a targului, o campanie asidua si foarte costisitoare - ziare , reviste, tv, radio, outdoor, internet, etc). Astfel, au vizitat evenimentul aproximativ 450 de reprezentanti ai magazinelor (Businesstexin detine o baza de date a vizitatorilor, pe care am pus-o la dispozitia expozantilor dupa eveniment), desi initial Businesstexin a facut eforturi si a trimis invitatii speciale la peste 3000 de comercianti.
Multi dintre cei invitati ne-au explicat ca ” in perioada 24-27 iunie, sunt plecati in concediu, de aceea nu au venit la eveniment” . Tot aici, la motivul absentelor, ar trebui sa mai contabilizam contextul evenimentelor social-politice si de ce nu, probabil, criza economica cu scaderea volumului vanzarilor.
Dupa doi ani de la eveniment, avem insa « o problema », majoritatea expozantilor ne-au cerut sa mai organizam un eveniment similar pentru ca, pana la urma, toti au reusit colaborari in urma acelei manifestari, declarandu-se multumiti de initiativa noastra.
Intelegem dorinta lor si mai ales intelegem necesitatea existentei in acest domeniu a unui targ profesionist de contractari, de aceea suntem acum convinsi ca am putea organiza un eveniment amplu, orientat perfect pe necesitatile industriei textile-pielarie.
In acest sens avem cateva intrebari la care avem nevoie de raspunsuri concrete din partea dumneavoastra, la adresa de email: lucian.diaconu@businesstexin.ro, sau dand doar reply la aces mail.
- Sunt pregatiti producatorii sa faca doar contractari?
- Sunt pregatiti comerciantii sa faca comenzi pentru sezonul urmator?
- Este perioada 06-08 septembrie 2012 propice pentru organizarea evenimentului. Propuneti o alta perioada?
- Ce colectii ati putea prezenta? (toamna-iarna si/sau primavara-vara)
- Ar fi util sa participe si fabricile de lohn? S-ar putea da comenzi pentru acestea?
- Ce anume ati dori de la un asemenea eveniment? Care sunt asteptarile dvs ?
- Ce ar trebuie sa faca organizatorii ca evenimentul sa fie un succes?
- Un salon al designerilor romani ar fi de folos pentru producatorii romani?
- La un asemenea eveniment cati propietari de magazine considerati ca ar trebui sa participe?
- Ce evenimete conexe v-ar ajuta sa fie organizate:
- - prezentatrea tendintelor sezoanelor urmatoare?,
- - cum aplicam marketing-ul in moda?
- - cum construim un brand eficient?
- - cum organizam un magazin care sa aduca rezultate mai bune?
- - promovarea pe retelele sociale?
- prezentarile de moda?
- - Bursa locurilor de munca in domeniu textile-pielarie?
- Daca aveti si alte sugestii va rugam sa ni le trimiteti.
In urma raspunsurilor dvs. , vom hotari daca piata e pregatita pentru un asemenea eveniment si daca vom merge mai departe cu organizarea acestuia.

Lucian Diaconu
editor Businesstexin
lucian.diaconu@businesstexin.ro
0755076740



Inapoi

Newsletter


Euroccoper Transport


 Revista 100%Construct