In perioada 23-24 martie ,se va organiza la Bucuresti, o noua editie a targului ROMANIAFABRICDAYS!

Domnul Dietmar Stiel, Managing Director al Avanz Management Consulting, organizatorul targului a declarat despre manifestarea expozitionala care va avea loc pe 23-24 martie:
“Conceptul ROMANIAFABRICDAYS este simplu ºi clar. România, cu cea mai mare industrie de confecþii din Europa, nu a avut înainte de ROMANIAFABRICDAYS un eveniment de achiziþii ºi de informare. Toate târgurile existente pentru materiale textile, accesorii ºi servicii ºi chiar pentru industria de confecþii erau în realitate expoziþii “Business to Consumer”, o activitate de retail. În cadrul acelor expoziþii companiile en-gros efectuau vânzãri cãtre cumpãrãtorul final, care era în cãutarea unui chilipir. AVANZ M.C. oferã evenimente ºi târguri “Business to Business”. Solicitarea a venit de la sponsorii ºi expozanþii noºtri, care ne-au cerut sã realizãm un târg profesionist de sector pentru România, Bulgaria ºi întreaga regiune. Încã îmi amintesc cuvintele: “Domnule Stiel, Avanz are deja o reputaþie bunã în ceea ce priveºte târgurile ºi evenimente din România ºi expoziþiile de peste hotare ale companiilor româneºti. Trebuie sã faceþi un târg pentru noi!”. Rezultatul a fost ROMANIAFABRICDAYS.”
Organizatorii si-au propus ca principalele grupe de vizitatori þintã pentru ROMANIAFABRICDAYS sa fie:
– Companii de confecþii din România ºi Sud Estul Europei, având propriile linii de produse/colecþii pentru export
– Filiale de achiziþii ale unor companii internaþionale aflate în România ºi Sud Estul Europei precum: Hennes&Mauritz, Zara, S-Oliver, Marks&Spencer, Karstadt Quelle, etc.
– Companii din domeniul modei în contextul creºterii rapide a pieþei interne ºi regionale
– Agenþi, vânzãtori en-gros, distribuitori de þesãturi, accesorii ºi servicii
– Presa ºi experþii din industrie .
Vizitatori pe grupe de activitate:
Industria de confecþii – 63%, Importatori – distribuitori – 18%, Agenþi – 9%, Asociaþii(organizaþii) – 5%, Media – 4%, Alþii – 1%
Expozanþi(in numar de peste 160), dupã þara de provenienþã: România -19%, Turcia – 12%,Italia – 20%, Germania – 20%, India – 6%, Altele (Spania, Franþa, Grecia, Olanda, Belgia, Portugalia, etc.) – 18%
Vizitatorii înregistraþi vor beneficia de catalogul târgului gratuit. Toþi vizitatorii din sector vor avea intrare liberã la târg.
La aceasta editie va exista : \”Trend and Design area\”- Colecþia Primãvarã / Varã 2007
Platforma cu cele mai noi informaþii gratuite pentru participanþii la târg.
• Tendinþe în modã ºi life-style
• Culori ºi forme noi
• Anticipãri de stiluri
• Noutãþi despre design ºi produse
• Cele mai bune confecþii în tendinþe
Programul Târgului / Fair Opening Hours:
Vineri, 23.03.2007 10:00 – 19:00
Sâmbãtã, 24.03.2007 10:00 – 17:00
Conferinþa despre piaþa de retail – Vineri, 23.03.2007 11:00 – 16:00
Petrecerea RFD VIP – Vineri, 23.03.2007
Conference on “Fashion Retail in Romania a Booming Business”
Location: ROMANIAFASHIONDAYS fairground, Date: March 23rd, 2007 Time: 10:00 – 16:00
Participant’s fee: Free of charge for the professional participants of ROMANIAFASHIONDAYS
Conference Program:
1. Registration of the participants: 10:00 – 10:30
2. Welcome of participants and program: 10:30 – 10:45
3. AVANZ M.C. Mr. Dietmar Stiel: “Romanian Fashion Retail and Garment Industry Developments 2006-2008“: 10:45 – 11:15
• Survey on Fashion Retail Febuary 2007
• Situation of the Garment Industry
• Future perspectives for the Buisiness
4. GFK Romania Ms.Florentina Rosca: “Consumer Behavior for Fashion and Fashionable Consumer Items – Situation and Trends 2007-2008”: 11:15 – 11:45
• Romanian purchasing power map
• Shopping and the consumer behavior
• Romanian purchasing behavior and developments 2007-2008
5. Colliers International Romania Mrs. Monica Barbu: \”Romanian Fashion Retail Market – BIG Business\”: 11:45 – 12:25
• Romanian retail and industry real estate market
• New shopping centers and retail projects
• Retail price comparison
6. Lunch break – Coffee / Tea within the Conference Area
7. Romanian Franchise Association, TORERO Franchise ( Spain ) and Original Marines ( Italy ) – Mrs. Ariana Anton: 13:25 – 14:55
• Situation of the Fashion Franchise in Romania
• Experience report and projects for fashion franchise:
– TORERO ( Spain )
– Original Marines ( Italy )
8. Business case: “SECUIANA” – Conversion from Lohn Factory to a Brand Retail Chain” – Mr. Ionel Sandita: 15:00 – 15:30
• Brief situation and history of Secuiana
• Experience in retail and shop concept
• Future plans
9. Questions, answers, discussion: 15:30 – 16:00 ( approximative )
We are pleased to have you as participant!
Detalii suplimentare puteti gasi pe site-ul: www.romaniafabricdays.com, si pe portalul industriei usoare din Romania: www.businesstexin.ro .

Articole HOT

Business Texin
f
fashion

Before Start My Day, Ten Minute For Makeup – VIDEO

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...

fashion

Boho Peace Hippie Girl Enjoying Summer with Flower Styling

black

Black Winter Fashion On Charles Bridge

city

Walking On San Francisco Street Alone

girl

Woman Enjoying Grossglockner High Alpine Road in Austria

Știri

Business Texin
d
dress

Woman Wearing Red Dress-Holding Turned On String lights

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...

2
fashion

Before Start My Day, Ten Minute For Makeup – VIDEO

3
fashion

Boho Peace Hippie Girl Enjoying Summer with Flower Styling

4
black

Black Winter Fashion On Charles Bridge