Expansiunea româneascã a marilor retaileri internaþionali de îmbrãcãminte continuã.

„Oamenii nu vin în magazin doar pentru preþuri (…) ei cautã varietate, tendinþe, cautã «value for money»“, e convins Cosmin Ulmean, Managing Director al filialei locale a retailerului german de îmbrãcãminte Takko Fashion.
Expansiunea româneascã a marilor retaileri internaþionali de îmbrãcãminte continuã. Printre cei pe care criza nu i-a afectat major sunt ºi germanii de la Takko Fashion – au deschis, de la începutul anului, douã magazine ºi nu se opresc aici: „…mai deschidem, pe 15 octombrie, în galeria comercialã a Kaufland Mihai Bravu”, precizezã Cosmin Ulmean.
Atuurile nemþilor – ºi odatã cu ei ºi ale celorlalte lanþuri internaþionale de modã, precum H&M, C&A, Inditex, New Yorker, Camaïeu, New Look sau Lc Waikiki – sunt uºor de identificat. E vorba de forța financiarã – care le permite sã facã investiții și pe timp de crizã, profitând de scãderea chiriilor și ieșirea de pe piațã a „unor branduri slabe, fãrã consistențã“, dupã cum spune Mihai Pop, partener la casa de investiții Osprey Partners –, oferta mare de pe rafturi și prețurile accesibile.
ªi totuºi, politica preþurilor mici nu mai poate fi un argument suficient pentru vânzãri mari, chiar dacã, în crizã, se presupune cã înclinaþia bruscã a românilor spre economisire ar încuraja dezvoltarea lanþurilor orientate cãtre preþurile mici. Douã exemple concrete: francezii de la Kiabi ºi grecii de la Sprider – lanþuri cu politicã de discount -, au anunþat cã-ºi vând operaþiunile din România.
Ce ecou au în industrie cele douã exituri? Managerului Takko Fashion România, decizia Kiabi, de pildã, i s-a pãrut „surprinzãtoare”. „Au supraestimat piaþa din România din punct de vedere al veniturilor locuitorilor (…) asta cred eu cã a fost principala greºealã”, comenteazã Cosmin Ulmean. Care e principalul factor diferenþiator pe care se pot baza retailerii în cãutarea creºterilor viitoare? E o întrebare la care Ulmean evitã sã fie concret: „Oamenii nu vin în magazin doar pentru preþuri (…) ei cautã varietate, tendinþe, cautã «value for money»“.
Intregul articol il gasiti pe www.capital.ro

Articole HOT

Business Texin
f
fashion

Before Start My Day, Ten Minute For Makeup – VIDEO

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...

fashion

Boho Peace Hippie Girl Enjoying Summer with Flower Styling

black

Black Winter Fashion On Charles Bridge

city

Walking On San Francisco Street Alone

girl

Woman Enjoying Grossglockner High Alpine Road in Austria

Știri

Business Texin
d
dress

Woman Wearing Red Dress-Holding Turned On String lights

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...

2
fashion

Before Start My Day, Ten Minute For Makeup – VIDEO

3
fashion

Boho Peace Hippie Girl Enjoying Summer with Flower Styling

4
black

Black Winter Fashion On Charles Bridge