Elmec a prelungit contractul cu Nike pana in 2012.

Elmec Romania a prelungit contractului cu Nike cu inca un an pana in mai 2012. Extinderea contractului consolideaza parteneriatul dintre cele doua companii, dar si pozitia Elmec pe piata autohtona de retail si distributie.
La baza prelungirii contractului sta recunoasterea performantelor realizate de catre Elmec Romania in decursul celor peste 10 ani de colaborare.
\”Am reusit sa aducem brandul Nike in topul preferintelor consumatorilor din Romania si intentionam sa investim in continuare in dezvoltarea retelei de retail si a celei de distributie pentru a ne consolida pozitia castigata si a ne creste cota de piata\” a explicat domnul Cristian Beznoska – CEO Elmec Romania.
Elmec si-a facut planurile pentru urmatorii cinci ani
Un department store, galerii multibrand, accesorii, outlet si multe branduri noi. Este strategia Elmec Sport pentru Romania, in contextul in care compania tocmai si-a prelungit pana in mai 2012 exclusivitatea asupra Nike, cel mai profitabil brand din portofoliul.
Cristian Beznoska conduce afacerile Elmec Romania de un an si jumatate. Este insa la primul interviu si evita cu mare atentie sa vorbeasca despre cifre. Foloseste cuvantul \”diferit\” cand este intrebat despre cum au mers vanzarile in 2009. Nu ii plac termenii gen criza sau dificil. In viziunea sa, unul dintre cele mai importante lucruri anul acesta a fost capacitatea de adaptare a businessului la noua realitate economica: \”Anul acesta a fost unul in care firmele ori au putut sa se adapteze altor conditii si sa mearga mai departe, ori au intampinat dificultati si mai mari, deoarece a fost un an diferit fata de tot ce am experimentat pana acum in Romania\”.
Experimentele au inceput odata cu debutul Elmec in Romania, insasi deschiderea primului magazin Nike fiind un experiment. Beznoska isi aminteste ca in decembrie 1999, in fata primului magazin Nike de pe Magheru, erau doua cozi: una formata din oameni care voiau sa intre in magazin si alta formata din cei care se uitau la vitrine, insa nu aveau curajul sa intre. Privind in urma, Cristian Beznoska crede ca transformarile au fost mari pentru ambele categorii, iar atat cei care intrau in magazin in 1999, cat si cei care se uitau au devenit intre timp din ce in ce mai pretentiosi si s-au transformat in consumatori avizati.
Schimbarea consumatorului s-a produs destul de repede, iar in prima parte a anilor 2000 grupul a vrut sa aduca in Romania mai multe branduri simultan si in acest sens a infiintat magazinele Famous Brands, primul concept multibrand de pe piata din Romania. Famous Brands a fost \”un pas natural\”, crede Beznoska, care considera ca in acest fel au putut extinde portofoliul de branduri si au anticipat un nou profil de consumator. \”A fost un concept revolutionar pentru piata de retail din Romania, care era dominata de magazine monobrand. Consumatorul vrea sa aiba cat mai multe optiuni si nu cred ca mai este cazul ca cineva sa se imbrace din cap pana in picioare de la o singura firma, ca o uniforma.\”
Ulterior, Famous Brands s-a dezvoltat dintr-un magazin cu o suprafata de aproximativ 180 mp la un nou nivel, pe suprafata mai mare, Famous Brands Gallery. Compania are in prezent doua astfel de magazine, care urmeaza sa fie extinse cu aproximativ 200 de metri patrati fiecare in primele luni ale lui 2010. Si Famous Brands a fost un experiment. De fapt, Famous Brands a fost gandit ca un department store mai mic, iar rezultatele galeriilor au fost urmarite cu atentie pentru a vedea cum reactioneaza consumatorul cand sunt aduse mai multe branduri la un loc. Iar consumatorul a reactionat bine, dupa cum spune Beznoska, asa ca grecii s-au putut gandi la nivelul urmator.
Elmec Romania s-a implicat activ in sportul de performanta din Romania si are in derulare parteneriate traditionale cu Liga Profesionista de Fotbal si cu cele mai titrate echipe romanesti de fotbal: FC Steaua Bucuresti si FC Dinamo Bucuresti.
Compania Elmec Romania este unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata autohtona de fashion si sport si detine in acest moment, 53 de magazine monobrand si multibrand, dintre care 24 de magazine exclusive Nike, 2 magazine Converse, 6 magazine multibrand – dezvoltate sub conceptul Famous Brands, 2 magazine multibrand – dezvoltate sub conceptul Famous Brands Gallery, 1 magazin multibrand de incaltaminte KIX, 11 magazine fashion monobrand (Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Miss Sixty & Energie, Pepe Jeans London, Marlboro Classics), 4 magazine Folli Follie, 3 outlet-uri si centrul de sanatate WellnessClub din Plaza Romania.

Articole HOT

Business Texin
f
fashion

Before Start My Day, Ten Minute For Makeup – VIDEO

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...

fashion

Boho Peace Hippie Girl Enjoying Summer with Flower Styling

black

Black Winter Fashion On Charles Bridge

city

Walking On San Francisco Street Alone

girl

Woman Enjoying Grossglockner High Alpine Road in Austria

Știri

Business Texin
d
dress

Woman Wearing Red Dress-Holding Turned On String lights

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...

2
fashion

Before Start My Day, Ten Minute For Makeup – VIDEO

3
fashion

Boho Peace Hippie Girl Enjoying Summer with Flower Styling

4
black

Black Winter Fashion On Charles Bridge