Cum sa cuceresti, ca producator de confectii, consumatorul?
Din cartea Consumatorul și Moda, scrisa de Ana Raluca Chiosa, aflãm care este circuitul neurologic al plãcerii, ce anume provoacã dorinþa de a fi la modã, care sunt mecanismele cerebrale care ne fac sã apreciem eleganþa modei sau sã o transformãm într-o obsesie. De asemenea, putem citi despre contribuþiile pe care tehnologia le aduce modei, precum ºi modul în care inovaþiile transformã raportul cu lumea, funcþiile produsului ºi viitorul retailului.
Cartea va fi lansatã în cadrul Salonului RFTB, in data de 16 octombrie, la Crystal Ballroom, București (.
Moda este o afacere care trebuie gestionatã cu atenþie. Elemente ca diferențierea sau reputația stau în mâinile companiilor. Comportamentul consumatorului devine tot mai imprevizibil; ritmul alert al vieþii determinã modificãri în opinii, preferinþe, atitudini ºi obiceiuri de consum. Consumatorul devine tot mai atent la modul în care brandurile comunicã cu el, tot mai exigent faþã de serviciile care însoþesc vânzarea, dar mai ales post-vânzarea, tot mai nerãbdãtor la noutãþile de pe piaþã, aºteptând sã fie surprins mereu cu ceva. Ca atare, un rol aparte îl are relaþia cu brandurile, identificarea strategiilor prin care sã atragi, sã cucereºti ºi sã loializezi consumatorii.
Consumatorul și Moda este scrisã de Ana Raluca Chiosa, cea care a semnat, alãturi de Liana Martin, cartea Comunicarea în Modã, lansatã în luna aprilie a acestui an în cadrul Salonului RFTB.
Ana Raluca Chiosa este doctor în Marketing ºi lector asociat la Facultatea de Economie ºi Administrarea Afacerilor, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” Iaºi (unde predã disciplinele Marketing, Marketing turistic, Marketing internaþional ºi Managementul relaþiilor publice) ºi membru editorial al revistelor Issues in Business Management, International Research Journal of Marketing, International Journal of Marketing and Logistics. A participat la conferinþe naþionale ºi internaþionale ºi a publicat peste 40 de articole academice ºi de specialitate. În 2009 a creat fashiongale.ro, platformã online dedicatã marketingului ºi comunicãrii în modã, ca suport pentru tema de doctorat – fashion marketing.
Articole HOT
Business TexinBefore Start My Day, Ten Minute For Makeup – VIDEO
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...
Știri
Business TexinWoman Wearing Red Dress-Holding Turned On String lights
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...
Cele mai populare
Business Texin-
1
-
2
-
4t traffic
We Don’t care about Traffic, Fire Truck This is Most important for People’s Life
2 ani ago