Cum iti merge afacerea pe timp de criza?

In timpul unei încetiniri economice, marketing-ul este una dintre activitãțile cele mai importante pe care o organizație le poate derula. In mod pervers, practica aratã cã o încetinire economicã nu înseamnã în mod obligatoriu veºti proaste; inerția în consumul clienților poate ajuta la fel de bine companiile, pe cum le poate ºi falimenta. Oportunitãțile existã acolo unde competitorii au redus din marketing, oferind astfel ºansa unei alte companii de a avea impact mai mare într-o piațã mai puțin aglomeratã. O avertizare, însã: companiile care urmeazã aceastã strategie trebuie sã se asigure cã ele comunicã ce trebuie ºi cum trebuie, adaptându-se rapid la schimbãrile din atitudinea cât ºi puterea de cumpãrare a clienților. Ca ºi la începutul anilor ‘90 in Europa, marketing-ul direct are o ºansã idealã de a beneficia de avantajul creat de încetinirea economicã dar este foarte diferit de aceastã datã întrucât este rãndul digital-ului sã joace un rol conducãtor – în special când este integrat cu canale offline.
Oamenii de marketing trebuie sã confrunte direct provocãrile unui marketing aflat sub impactul încetinirii economice pentru a se asigura ca brand-ul lor traverseazã perioadele mai grele ºi ies din acestea mai puternici ºi mai agili. Cu o atitudine pozitivã, timpurile mai dificile pot fi, de fapt, definitorii pentru construirea de caracter; o încetinire economicã poate aduce la fel de multe oportunitãți ca o perioada de avânt ºi, fãrã îndoialã, îi pune pe cei din marketing la încercare.
Prin înțelegerea informatã ºi organizarea cu grijã a efectelor pe care o perioadã dificilã le-ar putea avea asupra performanței în business, spre deosebire de pura reacție la aceasta, oamenii de marketing iºi dau prilejul lor însuºi nu numai sã supraviețuiascã în perioade de încetinire, dar ºi sã prospere în timpul acestora ºi dupã, prin stabilirea rolulul lor de generatori esențiali de valoare pentru companiile pentru care lucreazã.
In zilele noastre , de perioada de criza atat economica cat si politica, avem 3 categorii de clienti:
– unii sunt impotriva curentului si au investit mai mult in marketing, comunicare, publicitate, acestia au sansa sa vanda pe finalul crizei de trei ori mai mult, sa-si asigure cote de piata importante, si bineinteles sa-si\”ingroape\”concurentii;
– unii au ales sa mentina pe piata doar brandurile puternice;
– dar si clienti la care le-au scazut afacerile , le-au scazut bugetele de publicitate la zero.
Oricum cred cu tarie ca un brand puternic nu are voie sa scada bugetele de publicitate in perioade de criza, deoarece vor plati scump dupa aceea.
In ceea ce ma priveste, propun celor care activeaza in industriei textile-pielarie sa ia in calcul si sa investeasca in singura sursa de informare nisata pentru intreaga industrie care a mai ramas activa si care acopera toata tara ajungand atat la producatori, la importatori, exportatori si deasemenea comercianti, evident va invit sa investiti in imaginea companiei dvs, si care sa o asociem cu catalogul Businesstexin, care pregateste editia nr 8 -a , parcatic am intrat in al 5-lea an de actiune pe piate de textile-pielarie.
Editia a 8-a se lanseaza la finalul lunii noiembrie, iar saptamana aceasta va invit sa va achizitionati ultimile spatii disponibile in catalog, evident la preturi de criza.
Business Texin – pentru ca imaginea ta conteaza!
Lucian Diaconu
Editor Businesstexin

Articole HOT

Business Texin
f
fashion

Before Start My Day, Ten Minute For Makeup – VIDEO

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...

fashion

Boho Peace Hippie Girl Enjoying Summer with Flower Styling

black

Black Winter Fashion On Charles Bridge

city

Walking On San Francisco Street Alone

girl

Woman Enjoying Grossglockner High Alpine Road in Austria

Știri

Business Texin
d
dress

Woman Wearing Red Dress-Holding Turned On String lights

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...

2
fashion

Before Start My Day, Ten Minute For Makeup – VIDEO

3
fashion

Boho Peace Hippie Girl Enjoying Summer with Flower Styling

4
black

Black Winter Fashion On Charles Bridge