Adamescu schimba strategia magazinului Unirea.

Dupa boomul din retail, cand toti jucatorii care comercializeaza imbracaminte, incaltaminte sau cosmetice se luptau pentru un loc in centrele comerciale noi sau in cele in prag de deschidere, vine randul magazinului Unirea Shopping Center sa isi readuca in prim plan oferta de spatii comerciale.
Strategia initiala a centrului comercial Unirea a insemnat atragerea mai multor magazine mici, multe dintre ele \”no-name\”, pentru crearea unui flux continuu de clienti, fie ca erau locuitori din Bucuresti, fie ca veneau din provincie.
Magazinul nu a fost conceput ca un mall, ci mai mult ca un spatiu de comert cu amanuntul, dar schimbarile pe piata comerciala de real-estate au determinat familia Adamescu, care controleaza centrul comercial, sa schimbe strategia de dezvoltare in contextul unei concentrari a consumului si implicit al unei lupte mai acerbe \”pe client\”.
10% din spatii inchiriate marilor retaileri
In lipsa unor investitii masive in renovare sau amenajari, Unirea Shopping Center a pus la dispozitie spatii mari brandurilor internationale cunoscute, cum ar fi Body Shop, Lee Cooper si mai nou Zara, Douglas sau Mango, ultimul urmand sa deschida un magazin de 230 de metri patrati in a doua parte a lui septembrie.
Astfel, Adamescu a alocat jucatorilor mari peste 10% din spatiul total de vanzare, de circa 40.000 de metri patrati, pentru a intra in competitie cu mallurile din Capitala care au avut ca principal scop crearea unui mix de chiriasi cat mai complex.
Chiar daca familia Adamescu a semnat contracte de inchiriere cu retaileri mari de afara pentru partea centrala a magazinului, in zonele laterale ale centrului comercial pot fi observate mai multe spatii goale.
Au dat magazinele mici pe branduri mari
In urma cu cativa ani, strategia magazinului a inclus retailerii de articole sportive, astfel ca la etajele unu si doi sunt in acest moment prezente nume cu rezonanta ca Adidas, Puma, Lotto, Reebok sau Killtec. Pe langa acestia si-au facut loc si antreprenorii locali, Tina R si Staff Collection, care detine House of Art, care au ocupat spatii intinse. Ulterior Staff Collection si-a adus si brandurile pe care le detine in franciza prin intermediul firmei Corssa- Fox, Levi\’s sau Dockers, care acum ocupa aproape tot corpul central al primului etaj.
Cei 40.000 de vizitatori care intra zilnic in centrul comercial au atras si magazine care se adreseaza clientilor cu venituri peste medie ca Musette, Body Shop sau Benvenuti, chiar daca nivelul chiriei este unul dintre cele mai ridicate din Capitala (circa 40 euro/mp).
\”Conducerea Unirea vrea sa atraga vizitatori, dar vrea sa se indrepte spre alt target. Consumatorii s-au educat in privinta brandurilor, nu mai vor sa-si cumpere o pereche de jeans cu 200 de lei de la un magazin oarecare cand isi pot lua un produs la acelasi pret de la un brand important\”, declara un reprezentant al Mango.
Astfel, interesul parfumeriilor Douglas pentru Unirea Shopping Center a produs relocari. Astfel, spatiul de 250 de metri patrati de la parterul magazinului, in care functionau farmacia Sensiblu si magazinul de cosmetice Body Shop, a fost eliberat pentru parfumeria germana, cele doua companii primind alte spatii in cadrul centrului comercial.
Si Mango va fi deschis pe locul magazinului Fornarina, controlat tot de familia Mihet, care detine Staff Collection, unitate care la randul sau a luat spatiul unui retailer de imbracaminte mai mic, Georgia.
\”Unirea incearca sa se adapteze si sa faca fata concurentei. Acum cinci ani erau doar Unirea si Bucuresti Mall, dar acum Bucurestiul are destinatii cu un mix de chiriasi foarte bun, cum sunt centrele din Baneasa sau cum se anunta a fi Cotroceni Park. Odata cu venirea Mango, traficul se va mentine ridicat, dar nu va mai creste, pentru ca lupta se duce acum pe mentinerea clientilor\”, crede un chirias al centrului comercial, care spune ca inca se mai pot face miscari in acest sens, prin aducerea unor nume ca Peek& Cloppenburg sau C&A, dar ca aceste schimbari vor mai dura.

Articole HOT

Business Texin
f
fashion

Before Start My Day, Ten Minute For Makeup – VIDEO

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...

fashion

Boho Peace Hippie Girl Enjoying Summer with Flower Styling

black

Black Winter Fashion On Charles Bridge

city

Walking On San Francisco Street Alone

girl

Woman Enjoying Grossglockner High Alpine Road in Austria

Știri

Business Texin
d
dress

Woman Wearing Red Dress-Holding Turned On String lights

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...

2
fashion

Before Start My Day, Ten Minute For Makeup – VIDEO

3
fashion

Boho Peace Hippie Girl Enjoying Summer with Flower Styling

4
black

Black Winter Fashion On Charles Bridge