38 de societãþi comerciale româneºti din domeniul confecþiilor, au fost prezente la Salonul \"Who\'s Next\" de la Paris.

Un numãr de 38 de societãþi comerciale româneºti din domeniul designului vestimentar, confecþiilor ºi accesoriilor, au participat în perioada 30 iunie – 3 iulie 2012, la ediþia de varã a Salonului Internaþional \”Who\’s Next\” de la Paris.
România este reprezentatã pentru a 16-a oarã la aceastã manifestare, firmele româneºti participante fiind prezente în cinci dintre cele ºase secþiuni de modã ºi accesorii ale Salonului, respectiv \’Premiere Classe\’- cinci firme, \’Private\”- 24 firme, \”Fame\” – cinci firme, \”Mess Around\” – trei firme ºi \”Mr. Brown\” – o firmã.
Obiectivul principal al participãrii României cu o serie de branduri proprii a fost promovarea de mãrci ºi colecþii originale. În catalogul editat de organizatori, pentru a ilustra tendinþele sezonului de varã 2013, au fost selectate modele din colecþiile originale a 12 dintre participanþii români, trei dintre ei aflaþi la prima prezenþã în cadrul Salonului.
Potrivit MECMA, oamenii de afaceri români prezenþi la târg au avut încã din prima zi întâlniri de lucru, în vederea consolidãrii exporturilor de articole de îmbrãcãminte ºi accesorii pe aceastã piaþa tradiþionalã din Uniunea Europeanã, precum ºi pentru identificarea unor noi oportunitãþi de atragere de investiþii în þara noastrã.
Experienþa acumulatã de firmele româneºti în competiþia cu parteneri din Franþa ºi din alte þãri va permite orientarea viitoarelor colecþii ale designer-ilor români, facilitând accesul brandurilor proprii pe niºe ale pieþei franceze, conform proiectului de branding al Strategiei Naþionale de Export.
As dori totusi sa intreb, si daca se poate sa obtinem si niste raspunsuri de la MEC sau Fepaius, care sunt rezultatele acestor prezente la targurile internationale, pe ce criterii se selecteaza firmele, daca merg aceleasi firme an de an ?, poate aflam si niste cifre ale afacerilor brandurilor romanesti pe pietele internationale.
Ediþia de varã a \’Who\’s Next\’ propune publicului profesional 2000 de mãrci din peste 40 de þãri, care expun în cadrul a ºase secþiuni de modã ºi accesorii. Ponderea cea mai mare a exponatelor revine confecþiilor textile (47%), urmate de produsele de încãlþãminte (16%), bijuterii (11%), produse de marochinarie (9%), eºarfe (6%), pãlãrii (2%) ºi alte accesorii (12%). Tendinþele sunt stabilite de expozanþii europeni, respectiv de Franþa (41%), alte þãri europene (41%), Asia (12%), America (4%) ºi Orientul Mijlociu (2%). Participarea societãþilor comerciale româneºti la aceste eveniment a fost realizatã cu sprijinul Centrului Român pentru Promovarea Comerþului ºi Investiþiilor Strãine în colaborare cu Federaþia Patronalã a Industriei Uºoare – FEPAIUS.
Datele oficiale facute publice de organizatori arata ca targul a fost vizitat de 47.064 de persoane, dintre care 36% straini. Dintre acestia, 32% participasera in trecut si la alte editii ale Who’s Next. Astfel, una dintre concluzii arata ca targul a pierdut in total 4% dintre vizitatori fata de editia din septembrie 2011.
Dintre vizitatorii internationali, 11.468 au fost europeni (exceptand Franta), un numar cu 2,1% mai mic fata de editiile trecute.
Vizitatorii asiatici, insa, au participat la aceasta editie a Who’s Next intr-un numar considerabil mai mare: 2.760 de persoane, cu 52,8% mai mult decat in trecut. Dintre acestia, japonezii au fost cei mai intereasati, bifand o prezenta de 1.682 de vizitatori. Interesul asiaticilor e justificat, in cea mai mare parte, de dezvoltarea tot mai mare de care beneficiaza pietele de moda din zona respectiva.

Articole HOT

Business Texin
f
fashion

Before Start My Day, Ten Minute For Makeup – VIDEO

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...

fashion

Boho Peace Hippie Girl Enjoying Summer with Flower Styling

black

Black Winter Fashion On Charles Bridge

city

Walking On San Francisco Street Alone

girl

Woman Enjoying Grossglockner High Alpine Road in Austria

Știri

Business Texin
d
dress

Woman Wearing Red Dress-Holding Turned On String lights

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Nemo enim ipsam voluptatem...

2
fashion

Before Start My Day, Ten Minute For Makeup – VIDEO

3
fashion

Boho Peace Hippie Girl Enjoying Summer with Flower Styling

4
black

Black Winter Fashion On Charles Bridge